زنی جوان که با همسرش دچار اختلاف شده بود، برای فرار از زندگی با او، نقشه آدم ربایی ساختگی کشید اما خیلی زود نقشه اش لو رفت.

متهم

همشهری آنلاین، گروه سرنخ:یکی از روزهای شهریور امسال مردی به اداره پلیس رفت و خبر از ربوده شدن همسر و دختر 4 ساله اش داد. وی توضیح داد: همسرم و دخترم آخرین بار برای خرید از خانه بیرون رفتند و دیگر برنگشتند. تلفن همسرم خاموش شده و کسی از دوستان و فامیل از آنها خبری نداشت تا اینکه مردی ناشناس از طریق یکی از شبکه های مجازی پیام عجیبی به من فرستاد.

شماره متعلق به یکی از کشورهای همسایه بود و مرد غریبه می گفت که همسر و دخترم را گروگان گرفته و در قبال آزادی آنها دلار یا ارز دیجیتال می خواهد. او تهدید کرد که اگر خواسته او را اجرا نکنم و پای پلیس را به ماجرا باز کنم، همسر و دخترم را به قتل می رساند. 

با ثبت این شکایت، ماموران به مرد جوان آموزش دادند تا به بهانه تحویل دلارها با آدم ربا قرار بگذارد. این مرد به بهانه اینکه کیفی پر از دلار تهیه کرده با فرد تماس گیرنده قرار گذاشت. همین کافی بود تا ماموران محل قرار را محاصره و متهم را دستگیر کنند.

او در بازجویی ها مدعی شد که اهل کشور افغانستان است و با دریافت دستمزد 5 میلیونی از سوی فردی به نام میثم اجیر شده تا سر قرار حاضر شود و دلارها را تحویل بگیرد.

با راهنمایی این مرد اجیر شده، میثم متهم اصلی نیز دستگیر شد. تحقیق از او نشان داد که ماجرا آدم ربایی ساختگی بوده است. 

وی گفت: من خواستگار سابق همسر شاکی بوده ام. او به شدت با همسرش اختلاف داشت و می خواست طلاق بگیرد اما او حاضر به جدایی نبود. به این ترتیب با همدستی نسترن نقشه آدم ربایی ساختگی و باج گیری از شوهرش را کشیدیم که در نهایت لو رفتیم. 

در ادامه نسترن زن جوان بازداشت شد وگفت: در اینستاگرام میثم خواستگار سابقم را پیدا کردم و از او خواستم تا کمکم کند. من از زندگی با شوهرم خسته شده بودم چون او به شدت مرا اذیت می کرد. سرانجام تصمیم گرفتم با برداشتن طلا و جواهراتم و به همراه دخترم خانه را ترک کنم.

می خواستم از شوهرم که وضع مالی خوبی دارد پول بگیرم و به کشور ترکیه بروم اما نقشه ام نافرجام باقی ماند و همه چیز لو رفت. 

تحقیقات در این پرونده به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران ادامه دارد. 

کد خبر 786810

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سرنخ

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    3 0
    هار شده بود از رفاه
  • Utopia IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    0 1
    با اینکه با فیلترینگ مخالف هستم اما اینستاگرام بشدت بشدت بشدت شده هرزه خانه... بعضی ها دیگه شورش رو در آوردن...
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    0 0
    مثل زنان قدیم به هفته گرسنگی میکشید هیچ وقت این کار رو نمی کرد