مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
۰ نفر

در سال 1402 مرکز مشاوره آتش نشانی و خرید و فروش محصولات اعلام و اطفا حریق آرات بیشترین تعداد مشاوره‌ موفق برای کشف خطرات بالقوه در پروژه‌های ساختمانی را داشته است.

image-20240519105345-1.jpeg

تیم فنی و مهندسی آرات با هدف کمک به ایمن شدن بیشتر شهر و کشور از سال 1396 شروع به فعالیت کرد. از این‌رو با پشتوانه ۸ سال تجربه و تخصص درخشان در زمینه تامین تجهیزات اطفا و اعلام حریق در سال ۱۴۰۳ به عنوان بزرگترین مرکز تخصصی اعلام حریق انتخاب شد.

خدماتی گروه فنی مهندسی آرات

  • تامین و تجهیز لوازم اعلام حریق.
  • مشاوره آتش نشانی.
  • دریافت تاییدیه های آتش نشانی.
  • بازدید از پروژه‌ها ایمنی سنجی.
  • فروش انواع دتکتورهای دودی (بیم دتکتور)، دتکتور آتش، دتکتور گاز و ...
  • تولید کابل‌ اعلام حریق.
  • تولید کابل‌های مقاوم در برابر حرارت.
  • راه اندازی و نصب سیستم اعلام حریق آدرس پذیر و متعارف.
  • لیست قیمت محصولات اعلام حریق روزانه

لیست قیمت برند زیتکس

برند زیتکس در بین برندهای ایرانی در زمینه اعلام حریق حرف اول را میزند، کیفیت بالای ساخت محصولات به علاوه قیمت مناسب، همراه شده با کارایی و دقت ۱۰۰٪ که این برند را به معنی واقعی کلمه از سایر رقبا جدا کرده است. هنوز هم برای دریافت لیست قیمت محصولات زیتکس، روش‌های سنتی از سمت تولید کنندگان معرفی می‌شوند که گروه فنی مهندسی آرات امکان مشاهده و خرید محصولات را برای شما فراهم کرده است و میتوانید به راحتی هم مشاوره بگیرید و هم خرید محصولات را با قیمت تخفیف خورده و شرایط پرداخت همکاری انجام دهید.

لیست قیمت برند سنس

یکی از برندهایی که بیشترین پشرفت را در سالهای اخیر داشته، برند سنس است. مدیران ارشد برند سنس تصمیم جدی گرفتند تا با محصولات اروپایی بتوانند رقابت کنند و به جرئت می‌توان گفت گامهای بلندی هم در این راستا برداشتند. لیست قیمت محصولات سنس که توسط گروه فنی مهندسی آرات تهیه شده، می‌تواند کمک شایانی به کاهش هزینه‌های سیستم اعلام حریق شما کند، چرا که با خیال راحت می‌توانید محصول ایرانی، با قیمت ریال و با کیفیت جهانی دریافت کنید.

لیست قیمت برند آریاک

برند آریاک از زمانهای بسیار دور، همراه با سر و صدای زیادی همراه بوده، چرا که تولید کننده بهترین آژیرهای اعلام حریق هستند. جنس مواد استفاده شده، باعث شده تا رنگ قرمز آژیرها به هیچ وجه کدر نباشد و نمای ساختمان یا کارخانه شما را زشت نکند. شاید نکته کم اهمیتی به نظر برسد، اما کیفیت محصولات اعلام حریق باید درجه یک باشد، چون باید مطمئن باشیم که در زمان بروز حادثه، درست عمل می‌کنند.

لیست قیمت محصولات آریاک هر روز در آرات به روز رسانی می‌شود تا لازم نباشد چند منبع مختلف را برای دریافت لیست قیمت بگردید و زمان را از دست دهید.

خرید و فروش محصولات اطفا و اعلام حریق آرات

عوامل تاثیر گذار در تعیین هزینه اعلام حریق

کشور سازنده محصول که قالبا ایرانی، خارجی، آمریکایی و آسیای دور هستند، نقش بسزایی در تمایز قیمت دارد. مشخصا سیستم‌های ایرانی مقرون به صرفه‌تر از سیستم‌های اروپایی هستند، در حالی که سیستم‌های آمریکایی معمولاً گران‌ترین انتخاب ولی بهترین هستند. بعد از تأثیر کشور سازنده و برند، عواملی مانند کاربرد، اجزا و طراحی به طور قابل توجهی بر هزینه کلی سیستم های اعلام حریق تأثیر می گذارد.

قبل از پرداختن به تفکیک قیمت‌های خاص برای این سیستم‌ها، پرداختن به چند سوال کلیدی برای ارزیابی موثر هزینه‌ها بسیار مهم است:

  • هدف اولیه سیستم چه بوده است؟
  • ساختمان برای چه مواردی استفاده می‌شود و شرایط منحصر به فرد خطر پذیری آن چیست؟
  • چه توصیه هایی توسط مقامات آتش نشانی محلی ارائه شده است؟
  • چه ویژگی های فنی از سیستم اعلام حریق انتظار می رود؟
  • و در نهایت چه بودجه ای برای نصب آن در نظر گرفته شده است؟

هزینه کلی خرید سیستم اعلام حریق

در حال حاضر، هزینه خریدِ ارزان ترین سیستم اعلام حریق، حدود 700 هزار تومان است. با این حال، قیمت خرید برخی از پیشرفته ترین دستگاه های اعلام حریق، به 40 میلیون تومان نیز می رسد. البته دستگاه های پیشرفته معمولا در کارخانه های صنعتی بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند و کاربرد مسکونی ندارند.

برای اینکه بتوانید دقیق انتخاب کنید، باید مشاوره بگیرید. از مرکزی مشاوره بگیرید که تمام فرآیندهای آتش نشانی را می‌شناسد و تاییدیه های آن را دریافت کرده است. مسئله ایمنی جدی است و نباید بعد از حادثه به فکر آن بیفتید.

خرید و فروش محصولات اطفا و اعلام حریق آرات

انتخاب درست و دقیق سیستم اعلام حریق

هنگام انتخاب سیستم اعلام حریق، برای اطمینان از انتخاب صحیح و دقیق، عوامل زیر را در نظر بگیرید:

عواملی که باید در نظر گرفته شوند

نوع ساختمان: ساختمان های مختلف نیازمندی های متفاوتی دارند، بنابراین در نظر گرفتن نوع ساختمانی که سیستم اعلام حریق در آن نصب می شود ضروری است.

روش تشخیص: سیستمی را انتخاب کنید که بر اساس خطرات خاص در ساختمان شما، روش‌های تشخیص قابل اعتمادی مانند دتکتورهای دود، دتکتورهای حرارت یا دتکتورهای شعله را در خود جای دهد. روش‌های آدرس پذیر یا متعارف باید کارشناسی شوند.

اجزای سیستم: اجزای سیستم اعلام حریق، از جمله پنلهای کنترل، دستگاه های اعلان و دستگاه های شروع کننده را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که آنها نیازهای ساختمان شما را برآورده می کنند.

انطباق با استانداردهای آتش نشانی: اطمینان حاصل کنید که سیستم اعلام حریق انتخابی شما با قوانین و مقررات آتش سوزی تهران مطابقت دارد تا کارایی و مطابقت قانونی آن تضمین شود.

نظارت و نگهداری: الزامات نظارت و نگهداری سیستم را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که به طور مرتب آزمایش و بازرسی می شود تا در شرایط کاری مناسب باقی بماند.

یکپارچه‌سازی: اگر سیستم‌های ساختمانی دیگری مانند سیستم‌های امنیتی یا سیستم‌های HVAC دارید، در نظر بگیرید که چگونه سیستم اعلام حریق می‌تواند با این سیستم‌ها یکپارچه شود تا کارایی بهتری داشته باشد.

گروه فنی مهندسی آرات در زمینه ارائه خدمات امنیتی هم می‌تواند به شما مشاوره دهد.

مقیاس پذیری: سیستمی را انتخاب کنید که بتواند با نیازهای ساختمان شما رشد کند و امکان گسترش یا تغییرات آسان در آینده را فراهم کند. سیستم یک‌بار مصرف تهیه نکنید. شاید نیاز داشته باشید اتاق سرور جدیدی راه‌اندازی کنید. یا مطمئنا برای اتاق بایگانی نمی‌توانید از اطفا حریق آبی استفاده کنید چون خسارات جبران ناپذیری به شما می‌زند.

بودجه: محدودیت های بودجه خود را در نظر بگیرید و هزینه های سیستم را در مقابل سطح حفاظتی که ارائه می دهد بسنجید تا مطمئن شوید که بهترین ارزش را برای سرمایه گذاری خود دریافت می کنید. به مشاوران آتش نشانی دقیقا اعلام بودجه کنید تا بتوانند به شما بهترین راهکار را ارائه دهند.

کد خبر 853110

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha